nag

nag

czwartek, 15 stycznia 2015

Odcinek 88


Wiecie dlaczego wygląda tak ostatni kadr? Bo mi nikt nie zabroni. :=DDD
Wczoraj była u mnie wiosna, czyli 12 stopni Celsjusza i piękne słońce, a wieczorem zawitała porządna burza. Dzisiaj mam jesień, a jutro ma być znowu 6 stopni. Nie wątpię jednak, że zima się jeszcze pojawi. Będzie na pewno i na samą myśl mam jej dość. Może i widoki wtedy powalają, ale zdecydowanie bardziej wolę, gdy jest mi gorąco niż zimno. Nie lubię zimy. Wczorajszy dzień sprawił, że jeszcze bardziej tęsknię za wiosną. Mogłam pośmigać na hulajnodze bez zimowej kurtki, za czym już zdążyłam się także stęsknić. Nie trwało to jednak długo, bo moje koło postanowiło się odkręcić i gdybym się w porę nie zorientowała, to odpadłoby w niefortunnym momencie. Pisałabym ten post bez zębów.
Byleby przetrwać jeszcze ten luty...


17 komentarzy:

  1. Ostatni kadr wymiata ;) Ślicznie rysujesz.
    A Braciak ma zajefajną kurtkę :)
    Byle do marca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brat Oluchny przecież inaczej wygląda ;____;
      To jest jej chłopak...

      Usuń
    2. ...Jej chłopak Kędzior xd Ale zgodzę się, kurtka fajna ^^

      Usuń
  2. To nie Braciak to jej chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo :o Nowa grafika :o Oooo :o
    A co do zimy - so true c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to wolę stary "komiksowy" styl rysowania, a nie a'la mangę.
    Chodzi mi też głównie o włosy, powinny być "włochate".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mój styl rysowania się broń lamo nie zmienił. Po prostu urozmaiciłam sobie rysowanie. Włochate włosy wciąż będą włochate. ;)

      Usuń
    2. Broń lamo? ahahhahahahahha zajebiste :3

      Usuń
  5. Manga yeah! Tak na prawdę, to wolę zwykłe okienka, ale włosy Oluchny, choć nie takie włochate, to piękne w każdym calu. Tylko oczy kędziora... Nie wiedziałam, że są niebieskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i zupełnie prawdziwe ;) Wczoraj było u mnie 10 stopni! Czyżby JUŻ zbliżała się wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  7. hej, mogłabyś zrobić tapete 1366x768 z Noodle (gorillaz), i jak byś mogła to żeby wyglądała tak jak w teledysku DARE (a tak swoją drogą to którą piosenkę gorillaz lubisz najbardziej?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kędzior ma niebieskie oczy O.O
    http://nooooooooooooooo.com/
    Nie! Ja się tak nie bawię! On powinien mieć piękne brązowe oczy, a nie jakieś tam niebieskie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajefajny blog Oluchno byle tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje komiksy wyglądają pięknie a w szczególności ten ostatni kadr *-* Nikt nie spodziewał się ze kędzior ma niebieskie oczy a ja właśnie tak go sobie wyobrażałem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Usta i oczy postaci przypominają pacmana XD

    OdpowiedzUsuń