nag

nag

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Odcinek 77



Zaczynam się bać. Czy to już koniec lata? Czy już teraz mam zacząć zapadać w jesienną depresję? Gdybyście mogli zobaczyć moje włosy, gdy za oknem ciągła ulewa... Puszą i kręcą się niemiłosiernie. Wtedy postać Oluchny w porównaniu do mnie ma je przylizane. Mam nadzieję, że jeszcze w przeciągu tych pozostałych 20,3% wakacji pojawi się trochę słońca i temperatura skoczy do góry. Bo niby 15 stopni, to jeszcze ciepło, ale po fali tych 30, ciężko się przyzwyczaić. 
Czasami, jak rysuję komiks, zastanawiam się, czy nie przesadzam z tymi cieniami i światłem. Przesadzam?


10 komentarzy:

  1. Nie, nie przesadzasz z cieniami i światłem :D
    I faktycznie, coś pogoda się zepsuła. Nie było w tym roku jakiejś bardzo srogiej zimy, więc dla równowagi lata też nie będzie ;_;
    Wow, Oluchna ma krótkie spodenki w kratę! *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oluchna ma spodenki! Wow.
    A Braciak przesadza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przesadzasz z cieniami i światłem. U Ciebie właśnie bardzo fajnie one wyglądają, dlatego zatłukłabym Cię, gdybyś śmiała z nich zrezygnować lub przestać rzekomo przesadzać.
    Bój się, bój...

    Pogoda jest ostatnio trochę niefajna, ja od dwóch dni ganiam w ciepłych bluzach, bo inaczej się nie da. Gdybym tak chciała sobie przespacerować się w koszulce z krótkim rękawem, to... uch, lepiej nie myśleć. Tym bardziej, gdy jest się ciepłolubem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. SPODENKI *-*
    Ja tam lubię jesień. W lato za gorąco, w zimę za zimno, a na wiosnę robale :v.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niczym nie przesadzasz! :D
    Twoje komiksy są boskie <3
    Co do pogody to się zgadzam z każdym kto się wypowiadał ;)

    Mam prośbę xD zrób jeden odcinek taki "miłosny" XD
    wiem, że to głupie, ale te pary z twojego komiksu są słodkie *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam, jesień ja wielbię. Przyjemnie jest się do kogoś przytulić, ale nadal można chodzić w krótkim rękawku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety koniec lata :___; ale mi raczej nie chodzi o temp. tylko o to że czas do szkoły :/ nienawidzę kiedy jest za gorąca albo za zimno więc takie lato mi odpowiada xd
    ps. a z cieniami itd. nie przesadzasz , o wiele lepiej to wygląda, niż bez nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli w założeniu po prawo jest okno to tak duży cień jest prawidłowy. Jeśli nie to rzeczywiście są za mocne.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przesadzasz kochanie

    OdpowiedzUsuń
  10. aż 15? u mnie minimalna jaka została zarejestrowana to 7,3 stopnie

    OdpowiedzUsuń