nag

nag

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Odcinek 72


Czy czujecie to co ja? Żadnego przesiadywania dniami i nocami nad historią! No, co prawda przez dwa miesiące, ale biorę co dają. Jeszcze tydzień temu (jak i dwa) o tej porze siedziałam z nosem w książce, powtarzając: "referendum ludowe 30.06.1946, nie martw się, jakoś to napiszesz, akcja Wisła 1947, dostaniesz te 4...". Czwóreczka jest, pasek jest, dwa miesiące obijania się należą. Dziwnie mi z poczuciem, że wcale nie muszę wyciągać żadnej książki ani zeszytu, a mogę ten czas wykorzystać inaczej. Narysować komiks na przykład... Nagrać  balladę... Ktoś coś mówił o jakiejś balladzie? Brace yourself...



I jest ballada:

30 komentarzy:

  1. Pierwsza! :) Świetny komiks, jak wszystkie pozostałe. Ta świetna jakość mnie przeraża xD
    I bardzo proszę o balladę, na której znów będę płakać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pardon, że tak się wepchnę, ale Brat wcześniej też miał spodnie w skarpetach? O.o Komiks oczywiście genialny <3 Jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie w skarpetkach to jedna z mało popularnych (bo "wiocha"), ale wyjątkowo skutecznych sposobów ochronny przed miniaturkami wampirów robiącymi "bzzz..."

      Usuń
  3. Jeeej, palenie zeszytów, moja coroczna tradycja :) zawsze robimy wspaniałe ognisko, na rozpałkę idą zeszyty (zwłaszcza od przedmiotów ścisłych) i pieczemy kiełbaski <3

    A komiks jak zwykle świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komiks jak zwykle genialny!
    Lanie ognia na ognisko zawsze spoko :'D

    ~kaleson150

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komiks! <3
    Wszystkie poprzednie ballady mam już dawno pobrane na telefon 8))
    Tak więc jeśli wspominasz o kolejnej to czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Komiks bardzo realistyczny! Chyba postąpię tak samo! Pozdrowienia ślę, mój mistrzu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu z karnistra leje się ogień?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak samo wyglądało moje ognisko witające wakacje w zeszłym roku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :D Ja też o niczym nie marze jak o tym by spalić zeszyty ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie niemiecki? Niemiecki się pali w pierwszej kolejności. (Chyba że należysz do ludzi szczęśliwych i nie musisz się go uczyć...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemieckiego uczę się w szkole od pierwszej klasy podstawówki, a nawet nie potrafię z nikim przeprowadzić konwersacji. Taki ten język jest piękny i prosty :D

      Usuń
  11. Taak, to cudowne uczucie! Żadnej szkoły! Mogę grać na gitarze wieczorami! Całe lekcje oglądamy filmy w grupie 9-osobowej bo tylko tylu przyszło! To jest szczęście. Ale nie mogę spalić książek, bo przydzadzą się do matury, muszę się uczyć przez wakacje i pisać pracę na olimpiadę z polaka... Więc no wiesz, nauka nigdy się nie kończy! Never!
    Też sie niedawno uczyłam historii... Ale dla mnie ona jest łątwa, angielski, to dopiero pożeracz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spokojnie mogą się palić, bo matura mnie z nich nie czeka. Mat-fiz i żadnej biologii, chemii, WOSu, historii na maturze.
      Uczyć się przez wakacje? Łączę się w bólu. Okrutny ten świat.

      Usuń
  12. Oluchno, powiedz mi, jak dodajesz favicon? Mi na innych stronach działa, ale na blogspocie nie. Może mam stary kod. Mogłabyś mi podać swój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W blogspocie akurat nie trzeba bawić się w html żeby dodać Favikonę. W układzie w lewym górnym rogu możesz ją zedytować. :)

      Usuń
  13. Oluchno, w jakim programie robisz włosy twoich postaci ? Bo wiem, że całość robisz w Paint Tool Sai'u :/

    OdpowiedzUsuń
  14. A masz może jakieś filmiki jak to robić ;-; ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiku jak to robić nie ma, ale możesz coś podpatrzeć tutaj https://www.youtube.com/watch?v=se0xo8puP7I - co prawda jeszcze wtedy nie używałam Paint Tool Sai'a i jak patrzę na to nagranie to dostaję lekkiej nerwicy :D, ale rysowanie włosów się praktycznie nie różni od tego, jak to robię teraz.

      Usuń
  15. A ja nie spalę swych notatek z filologii, bo mi żal, że się tak napracowałam by je uzbierać ^^'
    natomiast chętnie się podzielę ;3

    OdpowiedzUsuń