nag

nag

poniedziałek, 19 maja 2014

Odcinek 70


Ale ten czas gna przed siebie. Dotarliśmy już do 70 odcinka, po lewej prawie 300 tys., a blog ma już ponad 1,5 roku... Jak te dzieci szybko dorastają. 
W dzisiejszym odcinku uzupełniłam niedobór obecności lam na tym blogu. A tak już à propos niedoborów i nadmiarów - rozbawił mnie ostatnio fakt, że na moich niedawno zrobionych wynikach analizy krwi, wszystko się zgadza, tyle że mam podwyższony poziom hemoglobiny o 0,1. Od tego się nie umiera, prawda?


15 komentarzy:

  1. Lamy, lamy, lamy! Lam nigdy za mało!
    Oluchna ma zamiar zrobić domowy rezerwat dla lam? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu lama ma ciastko z wróżbą na głowie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz za bardzo czerwoną krew xD
    Bo za dużo hemoglobiny zjadłaś v:

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha uwielbiam Cie xd no i bloga oczywiście ^^ Lamy dobra rzecz :3
    Przy okazji reklama (iamadeermaybe.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lamy mają urocze nosy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Waaa! O.O zazdroszczę
    tylu patrzaczy i tyle lam i tak bardzo włochato XD!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi Oluchna. Jeśli twój poziom hemoglobiny nie ustabilizuje się w ciągu tygodnia, umrzesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje komiksy Oluchno. :D
    Odwiedzam twój blog często, ale nie komentuję ...
    UWIELBIAM CIĘ ;D
    Gdzie można pobrać twoją (nie)balladę na komórkę, (ustawię sb jako dzwonek huehuehuehue xD)?!
    Wiem że pewnie potraktujesz to jako spam ... No ale trudno xD
    Wybacz że komentuję jako anonimowa ... Wkrótce będę musiała założyć konto x.x
    Lekko się rozpisałam ... .-.


    P.S. Czekamy na kolejne komiksy i na zdradę imienia brata Oluchny! :D

    ~Kocham twój BLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps x2

      Kiedy pojawią się rodzice Oluchny? ;D
      Czy wogóle pojawią się KIEDYKOLWIEK? O.o

      Usuń
    2. Dołączam się do Anonimka :*

      Usuń
    3. Baaaardzo mi miło! : D
      W opisie ballady na yt jest link do jej pobrania, a co się bedzie działo daleko do przodu w komiksowej fabule przewidzieć nie potrafię, więc wszystko możliwe. ;)

      Usuń
    4. *---------------------* Oluchna odpisała ... Jestem zaszczycona ^o^

      Dzięki za odpowiedź.

      P.S. Mam już konto xD

      Usuń
  9. Laaamyyyy... Uwielbiam lamy! Lama tu, lama tam...

    PS. Jak Twoja lamcia ma na imię?

    OdpowiedzUsuń
  10. http://img.besty.pl/images/335/68/3356895.jpg
    Ewka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedyś byłam w takim parku i tam biegały sb zwierzęta : sarny , kozy i lammmyyy *.* całe stado lam wziełam karme i te lamy do mnie przybiegły i je karmiłam *.* podjarka .! kocham twoje komiksy <3 nie komentuje bo zaczełam od niedawna i rzadko na laptopie jestem .. nauka była i te sprawy ale teraz codziennie jestem i nadrabiam :D

    OdpowiedzUsuń