nag

nag

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Odcinek 56

Play dla klimatu

http://www.youtube.com/watch?v=g91YOg0MyIk&autoplej=0&kolorek=800000&typek=3

Komiks nie musi odnosić się wcale do Dżemu. Rozumiem, że jeżeli lubi się muzykę jakigoś zespołu, to nie trzeba zaraz wnikać w jego historię i uczyć się na pamięć nazw albumów. Wypadałoby jednak, zakładając na siebie koszulkę z logo lub wybierając się na koncert cokolwiek wiedzieć. Chociażby na czyim koncercie się jest i że dobrze wszystkim znany wokalista opuścił ten świat dwadzieścia lat temu.
Więcej Kędziora, więcej miłości!


#Marmolada   #Dżem

16 komentarzy:

  1. Marmolada.... Padłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierzyć się nie chce. Aczkolwiek...sama byłam na koncercie zespołu o którym nie wiedziałam NIC poza tym że to rock. Mimo to świetnie się bawiłam i pokochałam ich muzykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie robi się z siebie na siłe fana, nie wiedząc przy tym nic o zespole i wybiera się na koncert w celu posłuchania dobrej muzyki, a nie robienia zdjęć na instagrama, to myślę, że jest to coś normalnego i słusznego. Horyzonty muzyczne trzeba rozwijać. ;)

      Usuń
  3. Częściej się spotykam z laskami, które przychodzą na koncert tylko dlatego, że z powodu dużych cycków wchodzą za darmo, oczywiście nawet nie znając się na granej muzyce. Świat schodzi na psy.
    Btw fajny pomysł z muzyką w tle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogły z tymi cycami wbić się do klubu z technomuzą, a tu widzisz - wybrały koncert ! Swoją drogą pamiętam zabawną sytuację z któregoś Woodstocku, kiedy wbiłam się zaraz pod scenę podczas koncertu Luxtorpedy. Oczywiście o zespole nie wiedziałam kompletnie nic, ale dałam się namówić bratu że niby są mega. Bawiłam się świetnie, ale w pewnym momencie wszyscy wokół mnie zaczęli spiewać i się zestresowałam. Jak głupia zaczęłam śpiewać po swojemu jakieś głupoty w nadziei że nikt mnie nie słyszy, byle tylko trafić w rytm. Nie chciałam odstawać. What a shame.

      Usuń
  4. Smutne, ale prawdziwe :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Najciekawsze są koncerty za darmo w małych miejscowościach, na które przychodzą wszyscy, z czego połowa nie wie nawet kto gra ;) A druga połowa przychodzi z malymi dziećmi, prababcią i ciocia Zdzisią. I nagle widzisz w tłumie oczy twojego taty starannie sprawdzajace, czy się poprawnie zachowujesz. Ale chodzenie na nie chociaż bardzo rozwija znajomość muzyki- nie cierpię reggae, ale poniewaz był za darmo koncert Bednarka, to poszłam. A tak, moze sie okaże fajny. Nie okazał, ale teraz połowa miłośniczek reggae z klasy mi zazdrości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądałem biografie Dżemu (polecam) , to tam właśnie to było. :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że Rysio brał narkotyki, i się zażygał

      Usuń
  7. Smutne, ale prawdziwe. Sama chodzę na koncerty, nawet jeśli nic nie wiem o zespole, ale tylko dlatego, że fajnie grają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś sama tak robiłam, koszulki zespołów o których nie miałam pojęcia itd... np. Nirvana.
    Dziś na samo wspomnienie mojego karygodnego zachowania mogę zrobić jedynia fejspam i "Oh God, why?"
    Ale okres gimbazy minął, całe szczęście.
    Blog cudowny, wchodzę co chwilę, żeby sprawdzić czy dodałaś już nowy odcinek :)
    https://www.youtube.com/watch?v=N-OLHFb7jRc
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie częściej smieszy takie zachowanie niż naprawdę załamuje,zwłaszcza gdy ktoś się jeszcze wtedy kłóci,ze ma racje XD
    Byłam na Dżemie,mój ukochany zespół...na szczęście nie spotkałam sie z takimi osobami,było mnóstwo fantastycznych ludzi C:

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahahahah Boże jakie to prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe :D Podziwiam twą twórczość :o

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio był koncert w mojej mieścinie, więc poszłam :v Chociaż miałam wejście za darmo, nie przyszłam tylko dlatego. Jakoś się ostatnio osłuchałam Dżemu no i poszłam. Mam w klasie taką dziewczynę, której hobby jest czyjeś hobby i wszystko małpuje od innych. Podobno też poszła ale jakoś jej nie widziałam :p
    Też nienawidzę takich osób, które zostały opisane w tym komiksie..

    OdpowiedzUsuń