nag

nag

środa, 22 listopada 2017

Odcinek 126




A się zbierałam z tym odcinkiem.
Panowie nie przez przypadek się obejmują, bo wiecie, ja to ich shipowałam od początku ich istnienia (jak przescrollujecie odcinki, to teraz to będzie całkiem oczywiste). W końcu doszło do tego, że uświadomiłam sobie, że kurcze to są moje postaci i ten ship może się urzeczywistnić. Feels great mannn. : D
W ogóle to stresuję się ich coming outem. Halo policja.
Miałam już ten pomysł w głowie co najmniej dwa lata w Walentynki, ale tym razem do Walentynek nie chce mi się czekać. Niech ich miłość będzie przedwczesnym świątecznym prezentem dla Was i dla świata. Dla świata niewrażliwego na miłość, eh.
Mujbosz, więcej par, więcej miłości. Yaaaaaaaay!


O filmie "Mother" nie będziemy rozmawiać, bo mój mózg wciąż go trawi.


10 komentarzy:

  1. Oooo nie, nie spodziewałam się! Ale słodko, że są razem *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ŻYRAFY WYCHODZĄ Z SZAFY.
    To oznacza, że moje Czarkowate zmysły pracują, by czynić teraz fanarty do tego... chyba na fanarty dla Ciebie zrobię osobny album na peju. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie te święta, żyć się nie da... :C Jestem świętosceptyczna. Poza tym Boże Narodzenie oznacza Zbliżanie Się Sesji I Oddania Prac Semestralnych! Nie mam pojęcia, jak można tak nie mieć serca i przypominać ludziom ciągle o takich rzeczach :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, uwielbiam oglądać filmy w tej pozycji, tzn. głową w dół :D Tak bardzo żałuję, że w akademiku mam źle ustawione łóżko i nie mogę robić swoich akrobacji. Taki szczegół, a mnie rusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jest wygodnie w prawie każdej pozycji, ale nie mogę oglądać tak filmów. Mój mózg nie jest zdolny do czytania napisów do góry nogami, ani nawet wtedy, gdy leżę na boku. Serio.

      Usuń
  5. Późno zerknęłam, ale jeśli nadal masz ochotę na film, po którym paruje mózg, to polecam "Wyspę tajemnic". Taki niewinny tytuł, a jak na razie żaden nie zrobił na mnie takiego wrażenia, jak ten ��

    OdpowiedzUsuń