nag

nag

piątek, 19 kwietnia 2013

Odcinek 28


Po tym dłuższym czasie bez internetu (nie, wcale go jeszcze nie odzyskałam) wbrew pozorom uświadomiłam sobie, że nie jest mi do szczęścia potrzebny. Jego brak wcale nie jest tak odczuwalny jak myślałam, że będzie. Myślę, że duży wpływ ma na to sprzyjająca pogoda i to, że mam jeszcze znajomych poza internetami (kto by pomyślał?). Kiedyś znowu przestanę was ignorować, ale teraz czujcie się niedocenieni! Muhaha. Tak poważnie to na aska boję się wejść, więc tego nie robię. Liczę na zrozumienie i rozgrzeszenie.


P.S.: Przyduży ten komiks. Olmost haj definiszyn.

13 komentarzy:

  1. Jak wrzucasz komiksy skoro nie masz internetu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla was wpraszam się do domów przypadkowych ludzi. To zależy od tego, kto jest w nastroju by użyczyć mi swój komputer. Dobra zmuszam ich. Narażam dla was dobro moich kontaktów. Doceńcie.

      Usuń
    2. Och, czuję się zaszczycona ;)

      Usuń
  2. Wspaniałe! Takie... Pouczające! Naprawdę wiele zmienił w moim życiu... Zmusił do refleksji, i rozmyślań nad moim życiem wypełnionym uzależnieniem od internetu... Ale cóż, takie życie.

    Komix bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bywało, że nie miałam internetów, ale do tego stopnia szaleństwa jeszcze nie doszłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz częściej dodawać komixy ?? Proszę ... one są takie... no takie... no... takie takie POUCZAJĄCE JAK WYKORZYSTYWAĆ BRATA I WOGÓLE CZY MOŻNA JEŚĆ BANANY Z KECHUPEM ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh :) Fajny komix :) +Fantasyczne są te postacie :) Ja nie mam takich wspaniałych przygód z moim bratem ;p


    +SPAM.
    Z góry przepraszam za spam i zapraszam serdecznie do przeczytania naszego bloga ;)
    Dwie nastolatki żyjące w skrajnej rozpuście. Mieszkanki Las Vegas korzystające w pełni z uroków tego miasta. Alkohol, seks i wieczna zabawa.
    http://blaise-georgia.blogspot.com/
    Zapraszamy! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Ten Blog ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, jak zwykle super komixx.


    xxx Olka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super *u*


    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstawiaj następny!!! Proszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Może byś zrobiła taki komixx jak Oluchna pójdzie na randkę albo coś :), albo ją uczesz jakoś fajnie :) chciałabym ją zobaczyć w dziewczęcej fryzurze. BLOG EXTRA :*

    OdpowiedzUsuń